wtorek, 21 listopada 2017

Żegnam się dziś z Wami/ Good bye all

Witam Was bardzo serdecznie i zarazem żegnam się z Wami dziś tym postem. Dziękuję, że byliście tu ze mną. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze. Mam nadzieję, że czuliście się zainspirowani do tworzenia własnych kwiatów. 
Na dziś stworzyłam bardzo delikatną kartkę gratulacyjną z okazji zaręczyn z papierami Magicznej Kartki i moimi całkiem nowymi kwiatami 😍😍 Moja kolejna nowa miłość...Moja nowość na zakończenie wspaniałej współpracy z Flowers Handmade Blog.

Hi all and Good Bye all
Today is my last post on Flowers Handmade Blog. I would like to thank you all that you were here with me. Thank you for all nice comments. I hope that you felt inspired by my work. For today I made delicate engagement card with congratulations. I've used Magiczna Kartka paper collection and I made really new flowers. This is my new and another love. My novelty to complete the cooperation with Flowers Handmade Blog.




Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzania mojego bloga
Regards and all are very welcome on my blog

4 komentarze: