czwartek, 18 stycznia 2018

Minimalistycznie

Witam serdecznie:-)

Pozostając pod wrażeniem minimalizmu, 
dzisiaj wykonałam właśnie taką propozycję zaproszenia ślubnego.
Jedynym ociepleniem tej pracy są w całości ręcznie wykonane kwiaty
z foamiranu.
Dlatego też tę inspirację kieruję na nasz blog.
Każdy z osobna płatek formowałam ręcznie i przyklejałam do również
wykonanych własnoręcznie środeczków. 
Zachowałam tonację kolorów, biel w połączeniu z głębokim granatem.
Do tej propozycji powstanie cała kolekcja papeterii ślubnej, do której wykorzystam 
właśnie poniżej prezentowane białe kwiaty różnej wielkości  jedynie barwa środeczków
bedzie komponowała się z kompozycją kolorystyczną zaproszenia, czym stworzą nierozłączny komplet.

Serię nazwałam " Minimalistycznie".

Pozdrawiam

MagdaLena





1 komentarz: